Ollo! Pode que a información do blog sexa parcial ou incorrecta, por estar pendente de revisión.

Monday, 10 January 2011

Control de audiencia nos medios de comunicación


A infomación e o entretemento xeran riqueza e inflúen decisivamente na opinión púbblica. Por esta razón formáronse grandes empresas que editan xornais e revistas, teñen canais de televisión, emisoras de radio, programas de produción propios...
Para acadar estes obxectivos económicos e sociais, algunhas empresas recorren, sobre todo a través da televisión, á produción de progarmas dunha garnde audiencia, pero que carecen de calidade.

Pola contra, outras empresas da comunicación, aínda que teñan eses mesmos obxectivos, fan prevalecer a ética e mais a profesionalidade á hora de establecer a súa programación.

1 comment:

  1. Recibido. Eu referíame máis ben a que definises o concepto, pero pode valer. A pesar de que copiaches literalmente, tiven que corrixir algunhas formas e engadín etiquetas. Non te esquezs de poñer sempre a procedencia da imaxe.

    ReplyDelete